რატომ არის ბროკოლი და მწვანე ბოსტნეული შეუცვლელი საკვები

რატომ არის ბროკოლი და მწვანე ბოსტნეული შეუცვლელი საკვები? ორივე ფერის - წითელი და მწვანე ბოსტნეული დიდი რაოდენობით შეიცავს ვიტამინებს და სასარგებლო მინარელბს, მაგრამ მათ შორის ერთი დიდი სხვაობაა, წითელი ფერის ბოსტნეული სტიმულანტია და მადის გაძლიერებას ემსახურება, რის გამოც დიეტაზე მყოფი ადამიანისთვის იდეალური არჩევანი არ არის. მწვანე ბოსტნეული შეიცავს ომეგა ცხიმებს, რომლებიც ბუნებრივად ამცირებს ცხიმს ორგანიზმში. განსაკუთრებით სასარგებლო და ცილებით მდიდარი ბოსტნეული : ბროკოლი ეს ჩამონათვალი აუცილებლად ბროკოლით უნდა იწყებოდეს, რადგანაც ბუნებაში თითქმის არ არსებობს მასზე დაბალანსებული და ვიტამინებით მდიდარი საკვები. ის შეიცავს A, C და E ვიტამინებს, არის იდეალური წყარო მაგნიუმის და რკინის მისაღებად. მასში არის დიდი რაოდენობით ანტიოქსიდანტები და ომეგა-3-ის ცხიმები, რომლებიც აუცილებელია კუნთების სიძლიერის შესანარჩუნებლად. ბროკოლი აუმჯობესებს თირკმელების მოქმედებას, რაც წნევას არეგულირებს. გარდა ამდენი სარგებელისა, ბროკოლი საკმაოდ დაბალ-კალორიულია და შეიცავს დიდი რაოდენობით ცილებს. კომბოსტო ვიტამინების მიღების ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალება არის კომბოსტოც, 100 გრამი კომბოსტოდან საკმარისი რაოდენობით მიიღებთ ვიტამინ K, A და C-ს. ეს ვიტამინები თქვენს იმუნურ სისტემასაც გააძლიერებენ და კანის ელასტიურობასაც შეგინარჩუნებენ. სალათის ფურცლები სალათის ფურცლებიდან მიღებული მინერალები აძლიერებენ ძვლებს და მატებენ ამტანობას. ის შეიცავს ვიტამინ A-ს და ლუტეინს, რომლებიც ხელს უწყობენ თვალების სიჯანსაღეს. მაგნიუმის დეფიციტი დიაბეტის იწვევს და სწორედ ამ პროცესის პრევენციისათვის არის იდეალური სალათის ფურცლები.